Opdrachtgever: VVV-Zuid-Kennemerland
Opdracht: Interieur en upgrade gevel VVV-kantoor, Zandvoort
Doel van opdrachtgever: Zandvoort weer op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming (voor groepsreizen). Een belangrijk onderdeel van de plannen, naast een voldoende financiële armslag uit het bedrijfsleven, is gerichte publiciteit en goede contacten met regionale en landelijke media en touroperators. Een gepaste uitstraling van het VVV kantoor is hierbij gewenst.
Het nieuwe VVV-kantoor in de Bakkerstraat krijgt een strak, hedendaagse uitstraling. Uitgangspunt voor het ontwerp is een modern strandpaviljoen. Representatieve iconen van Zandvoort worden gebruikt voor de inrichting van het interieur.
Er werd in een korte periode veel en belangrijk werk verricht samen met diverse aannemers die tijdens de vakantieperiode door moesten werken.
“Het nieuwe kantoor is dan ook een plek geworden waar de VVV-medewerkers met opgeheven hoofd de gasten van Zandvoort kunnen ontvangen.” Ferry Verbruggen, marketingmanager van de VVV-Zuid-Kennemerland